ویژگی ساعت مچی رولکس

ویژگی های ساعت مچی رولکس را در این مقاله قصد داریم به صورت جامع بررسی کنیم. ساعت مچی رولکس به عنوان یکی از لوکس ترین و معتبرترین و گران ترین مارک های ساعت مچی در جهان و حتی بازار ایران شناخته شده است ، مهم نیست که از کسی بپرسید ساعتهای رولکس را خوب می شناسد یا نه، بیشتر مردم درباره رولکس و ویژگی برتر آنها به نسبت ساعت های دیگر می دانند.

رولکس برندی است که به چیزی جز بهترین بودن راضی نیست و همچنان به پیشرفت و نوآوری محصولات خود ادامه می دهد تا به اطمینان ، کیفیت بالاتر و دقیق تر تبدیل شود.و این ساعت ها به جهت زیبای و الیاژ های استفاده شده بی نظیر هستند. برند رولکس خود نماد لوکس بودن است و به تنهایی میتواند وقار و شخصیت بالایی را به تیپ و ظاهر شما ببخشید. اما اینکه رولکس به این عنوان شناخته میشود اصلاً اتفاقی و زاییده تبلیغات نیست چون شعار رولکس واقعیت دارد؛ هر رولکس داستان خودش را مینویسد.

قیمت ساعت رولکس

ویژگی ساعت مچی رولکس

یکی از مهمترین ویژگی ساعت مچی رولکس ضد آب بودن است. شما می توانید بروی اکثر ساعت های رولکس این کلمات را ببینید که نوشته شده اند. کلمه oyster به “قاب اویستر” اطلاق می‌شود که رولکس برای اکثر ساعت های خود از آنها استفاده می کند. قاب اویستر نمادی از ضد آب بودن است. و نقطه عطفی مهم در تاریخ رولکس و صنعت ساعت سازی است.

همانطور که می دانید ، حتی فقط مقدار کمی آب برای موتور ساعت خطرناک است. و می تواند یک ساعت را به طور کامل از بین ببرد. به لطف نوآوری جدید، رولکس اکنون ساعتهایی را ارائه می دهد که موتور را از هرگونه گرد و غبار و آب در امان نگه می دارد.

رولکس از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت مچی دنیا است و اولین بار سال 1905 در انگلستان ساخته شد. این برند ساعت از نظر قیمت در رده بالایی قرار دارد و خرید آن برای عموم مردم عملا امکان‌پذیر نیست اما ساعت‌های این برند در نهایت دقت، جزئیات و کیفیت عرضه می‌شوند.

قیمت ساعت رولکس

زیبایی ساعت مچی رولکس مهمترین ویژگی ساعت رولکس

ساختار هویت بصری رولکس نیز، قدرت و پیشرو بودن را به رخ می کشد. شعار تبلیغاتی این برند “تاجی برای هر موفقیت” کاملا در طراحی لوگو آن مشهود است. لوگویی شکل گرفته از یک تاج متمایز و جذاب همراه با نوشتاری قدرتمند و باثبات که بر جایگاه بالای اجتماعی این برند مهر تایید می زند.

استراتژی بازاریابی رولکس ویژگی ساعت مچی رولکس

عامل موفقیت نام تجاری رولکس، فقط ترکیب کیفیت و نوآوری نبود؛ بازاریابی هم در این میان نقش عمده‌ای داشت. برای نام تجاری‌ای که می‌خواهد واقعا مورد اشتیاق مردم قرار گیرد، باید همیشه تقاضا بالاتر از عرضه باقی بماند.

در سرتاسر دنیا، خرده‌فروشانی هستند که ساعت‌های رولکس می‌فروشند؛ ولی شرکت در طول سال ها، تعداد آن را بسیار محدود کرده است. رولکس برخلاف بسیاری از شرکت‌هایی که می‌خواهند شبکه‌ی توزیع‌شان را وسیع و وسیع‌تر کنند، عمل می‌کند. در نتیجه، در بسیاری از خرده‌فروشی‌های ساعت، نمی‌توانید رولکس بخرید. بنابراین تقاضا برای آن، بسیار بالا رفته و موقعیت سمبلیک نام تجاری‌اش، تقویت شده است.

خرید ساعت رولکس

نوآوری و خلاقیت در رولکس

اگر یکی از کلیدهای موفقیت نام تجاری رولکس، دقت باشد؛ کلید دیگر آن نوآوری است. در سال ۱۹۳۱، رولکس، امتیاز مکانیزم ساعت‌هایی را به دست آورد که به کوک کردن نیاز نداشتند. یعنی اینکه دیگر به پیچ کوچک ویژه‌ی کوک کردن در کناره‌ی ساعت‌ها نیازی نبود. رولکس در ۱۹۴۵ اولین ساعت مجهز به نمایشگر تقویم را ارایه کرد و نوآوری‌های بعدی شامل اولین ساعت غواصی و اولین ساعت دوزمانه بود.

با درنظر گرفتن چنین نوآوری و پیشرفت هایی، به سادگی می‌توان دریافت که چرا تاریخچه‌ی رولکس، با تاریخچه‌ی ساعت‌های مچی، یکی محسوب می‌شود. داورانی از میان شخصیت‌های مهم صنعت ساعت‌سازی، به ساعت «اویستر» رولکس، «ساعت قرن» لقب دادند.

مردم ساعت رولکس را برای دقتش به دست نمی‌بندند و برای آن‌ها رولکس وسیله‌ای برای ابراز وجود و نشان دادن بزرگی حساب بانکی‌شان است. رولکس حکم ماشین پورشه‌ای را دارد که به مچ دست می‌بندند و نشانگر کیفیتی مشابه است. که فروش رولکس دست دوم، از هر ساعت دست دوم دیگری در دنیا، آسان‌تر است. جالب است که نام تجاری‌ای که می‌تواند گذر زمان را با دقت صدم ثانیه بسنجد، خودش هویتی بی‌زمان و پایدار دارد. و به دلیل ارتباط نزدیکش با تاریخچه‌ی ساعت‌های مچی، می‌تواند تا هر زمان باقی بماند؛ مگراینکه زمانی برسد که دیگر نخواهیم با نگاه کردن به مچ دستمان از وقت مطلع شویم.

برای خرید ساعت از برندهای معتبر روی لینک های زیر کلیک کنید:

ساعت دنیل ولینگتون | ساعت دیزل | ساعت امگا